[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری شهرکریمه به همراه جمعی از مدیران و مسؤولان این رسانه حوزوی با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند. بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه گزارش […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری شهرکریمه به همراه جمعی از مدیران و مسؤولان این رسانه حوزوی با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه گزارش کوتاهی از فعالیت های خبرگزاری شهرکریمه ارائه کرد.

حجت الاسلام محققی با تجلیل از شخصیت انقلابی، علمی و حوزوی آیت الله حسینی بوشهری، حمایت ها و  نگاه مثبت وی به مجموعه خبرگزاری شهرکریمه را مغتنم و سرمایه ای ارزشمند برای همکاران این رسانه حوزوی دانست.

م/دیدار مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه با آ‌یت الله بوشهری

وی با قدردانی از سعه صدر و دوراندیشی آیت الله حسینی بوشهری، تعامل با رسانه ها، تواضع، دلسوزی، پیگیری حل مشکلات حوزویان، دغدغه مندی، وقت گذاری و جدیت در پیگیری مسائل کلان حوزه های علمیه و نقدپذیری را از ویژگی های بارز وی ذکر کرد.

حجت الاسلام محققی ضمن تاکید بر تقویت انقلابی گری در حوزه های علمیه، تصریح کرد: نسل جوان و انقلابی حوزه نیازمند توجه و اعتماد بیشتر از سوی اعاظم حوزه خصوصا شورای عالی حوزه های علمیه است.

در ادامه این دیدار آیت الله حسینی بوشهری فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری شهرکریمه در انعکاس اخبار و دستاوردهای حوزه های علمیه و روحانیت را ستایش کرد و گفت: یکی از مشکلات ما از قدیم این بود که پیام حوزه و حوزویان به خوبی منعکس نمی شد، اما بحمدلله الان شرایط متفاوت شده و شهرکریمه به عنوان رسانه ای که بُرد بسیار خوبی دارد، توانسته است اعتماد سازی خوبی در فضای درون و برون حوزوی داشته باشد و تبدیل به منبع خبری قابل اعتماد برای کسانی شده که پیگیر اخبار حوزه های علمیه هستند؛ به ویژه این که شما تنها به انتشار خبر بسنده نکرده اید و در قالب تحلیل ها و ارائه محتوا به صورت های مختلف به فعالیت خبری پرداخته اید.

م/دیدار مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه با آ‌یت الله بوشهری

وی همچنین اقدامات و فعالیت های رسانه ای خبرگزاری شهرکریمه در دوران شیوع کرونا را اثرگذار خواند و با تحسین این عملکرد، افزود: خبرگزاری شهرکریمه با حضور مؤثر و کارآمد در میدان، مجاهدت و ایثارگری طلاب و روحانیون را به تصویر کشید و ما در این ایام صدای شهرکریمه را به خوبی احساس کردیم./۹۲۴/پ۲۰۲/ق

[ad_2]