سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان قم گفت: باتوجه به افزایش تقاضای مردم قم برای دریافت ارز اربعین، با هماهنگی‌های انجام شده ظرفیت بانک ملی از فردا از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به ۶ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

سید رسول میرخلفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه با تشریح آخرین وضعیت بانک‌ها درخصوص پرداخت ارز ویژه اربعین اظهار کرد: ۶ بانک در استان قم موظف به پرداخت ارز اربعین برای زائرین هستند.

وی افزود: یکی از این بانک‌ها، بانک ملی استان قم است که درحال حاضر با پنج شعبه مشغول خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین(ع) است. این پنج شعبه حتی در روز جمعه نیز فعال بودند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم تصریح کرد: بانک ملی استان روزانه ۲ الی ۲ هزار ۵۰۰ فقره ارز اربعین به متقاضیان پرداخت می‌نماید. مردم برای درخواست ارز باید به اپلیکیشن بله مراجعه کرده و از این بستر می‌توانند برای دریافت ارز ثبت‌نام کنند.

سرپرست اداره امور شعب بانک‌ ملی استان قم خاطرنشان کرد: برای سهولت در انجام این امر، ما در هربانک میز خدمتی را برای نصب و فعال‌سازی نرم‌افزار بله مستقر کردیم تا افراد در کمترین زمان ممکن و به راحتی ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی افزود: باتوجه به افزایش تقاضا در استان قم با هماهنگی که با مرکز و معاونت فناوری بانک ملی داشتیم، مقرر شد ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفری بانک ملی از فردا به ۶ هزار نفر افزایش یابد. از مردم عزیز قم تقاضا داریم برای جلوگیری از اتلاف وقت صرفا فقط از طریق نرم‌افزار بله اقدام به اخذ ارز اربعین کنند.

میرخلفی درخصوص مشکلات بانک‌های دیگر در بحث تامین ارز و کمبود شعب گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که بانک‌ها در بحث زیرساخت‌های ارزی دارند، اضافه کردن شعب در استان به نظر امکان‌پذیر نیست اما همین امروز به مدیران بانک‌ها اطلاع داده می‌شود برای سهولت کار ساعت فعالیت بانک‌هایی که ارز اربعین پرداخت می‌کنند، افزایش یابد.

وی در پایان ابراز کرد: کارمندان ما در شعب بانک ملی قم که برای پرداخت ارز اربعین مشخص شده‌اند روزانه تا ساعت ۱۸ مشغول به خدمت‌رسانی به زائرین هستند.

انتهای پیام/