به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول ستاد مردمی جشن‌های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد دیروز، ۱۸ تیرماه گفت: شروع دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) است که برنامه‌های مخصوص این دهه صبح روز اول ذی القعده از حرم […]

عنوان های روزهای دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول ستاد مردمی جشن‌های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد دیروز، ۱۸ تیرماه گفت: شروع دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) است که برنامه‌های مخصوص این دهه صبح روز اول ذی القعده از حرم حضرت معصومه(س) شروع و تا سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.
وی اضافه کرد: سال کنونی نیز مثل سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بمناسبت دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مسئول ستاد مردمی جشن‌های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های متفاوت در بقاع متبرکه و امامزادگان این استان اطلاع داد و اضافه کرد: در طول ایام دهه کرامت، جشن‌های مختلفی در همه شهرها، شهرستان‌ها و منطقه های استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام قاسمی برپایی ایستگاه صلواتی، جشن‌های متفاوت در مساجد استان و اهدای امکانات فرهنگی به کانون‌های فرهنگی مساجد را از دیگر برنامه‌های گرامی داشت دهه کرامت در این استان عنوان نمود.
وی افزود: دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت استان هرکدام به اندازه وسع و وظیفه محوله، در زمینه برپایی مطلوب برنامه‌های این دهه کوشش می‌کنند.
ریاست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح نمود: شعار «خدمت کریمانه به رسم اهل ‌بیت(ع)» توسط تیم ستاد دهه کرامت کشور به عنوان شعار محوری دهه کرامت سال ۹۷ انتخاب گردیده است.
حجت‌الاسلام قاسمی در ادامه، عنوان های روزهای تکریم دهه کرامت سال ۹۷ را به توصیف ذیل اعلام نمود:
یکشنبه ۲۴ تیرماه، ۱ ذی القعده (ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)- روز دختران) : خدمت کریمانه در پرتو محبت کریمه اهل بیت(س).
دوشنبه ۲۵ تیرماه – 2 ذی القعده (روز بهزیستی و تامین اجتماعی): خدمت کریمانه و ترویج فرهنگ گره گشایی.
سه‌شنبه ۲۶ تیرماه -۳ ذی القعده (سالروز ایجاد شورای نگهبان): شادی مؤمنانه در سایه خدمت کریمانه.
چهارشنبه ۲۷ تیرماه -۴ ذی القعده (پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران): شهدا، الگوی خدمت کریمانه.
پنجشنبه ۲۸ تیرماه -۵ ذی القعده (روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه و تکریم حضرت صالح بن موسی الکاظم(ع)): خادمان خاندان اهل بیت(ع)، نماد خدمت کریمانه.
جمعه ۲۹ تیرماه – ۶ ذی القعده (روز تکریم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)): خدمت کریمانه در اقتدا به امین ولایت(ع).
شنبه ۳۰ تیرماه – 7 ذی‌القعده (روز تکریم آیت الله کاشانی): میزبانی کریمانه، شعار خادمان حریم اهل بیت(ع).
یکشنبه ۳۱ تیرماه – 8 ذی القعده: وقف و نذر، کرامت جاودانه.
دوشنبه ۱ مردادماه – 9 ذی القعده: ارتقاء کرامت اجتماعی با پشتیبانی از کالای ایرانی.

چهارشنبه ۳ مردادماه -۱۱ ذی القعده (ولادت حضرت رضا(ع)): امام هشتم(ع)، الگوی کامل خدمت کریمانه.
انتهای پیام