به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،،حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد استاد حوزه علمیه اصفهان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم ایران در ۹ دی سال ۸۸ گفت: این روز برگ زرینی در پرونده ارزشی ایرانیان به‌ شمار می‌رود […]

 به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،،حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد استاد حوزه علمیه اصفهان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم ایران در ۹ دی سال ۸۸ گفت: این روز برگ زرینی در پرونده ارزشی ایرانیان به‌ شمار می‌رود و بزرگ‌ترین نقطه شکوه برای آیندگان بود.

استاد حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: هدف دشمنان در حوادث قبل از ۹ دی چیزی بجز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود، اما آنها با عدم آگاهی و بی‌عقلی اصل اسلام را نشناخته بودند و همین مبحث موجب گردید مشت محکمی از طرف مردم ایران به‌ صورت آن‌ها بخورد.

وی دنبال کرد: فتنه ۸۸ از چندین سال قبل از آن در اتاق فکر دشمنان طراحی شده بود، در فتنه سال ۸۸ دشمن تمام امکانات و امکانات خود را بسیج کرده بود و در شریف‌ترین روزها یعنی تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به بی‌احترامی و فحاشی به اباعبدالله الحسین(ع) کردند.

بهشتی‌نژاد در ادامه اذعان داشت: با تمام این تفاسیر و کارهای کثیف دشمن مردم ایران نشان دادند که دست از خط انقلابی خود برنخواهند داشت؛ همه به علت داشتند که پایین ترین تبلیغ برای روز  9 دی برای حضور مردم توسط رسانه‌ها انجام شد اما حضور مردم غیرقابل پیشینی و پرشور بودف این همان وحدت و علاقه مردم ایران به کشور هست.

استاد حوزه علمیه اصفهان با اشاره به‌ بیانات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب حماسه ۹ دی را یک تابلو از وقار و عظمت ابهت ملت ایران بازگو کردند. 

 وی با اشاره به شرایط اقتصادی بد موجود در جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب چندین سال هست که شعار‌های سال را بر مبنای شرایط اقتصادی نامگذاری می‌کنند؛ ما به‌ کارکرد مسؤولان احترام می‌گذاریم اما حق مردم که همیشه بدون هیچ چشم‌داشتی پشت نظام بوده‌اند این شرایط بد اقتصادی نیست.