دومین همایش ملی «معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی» با رویکرد مقایسه و نسبت‌سنجی، توسط پژوهشکده اخلاق و معنویت با همکاری قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی در آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، دکتر هادی وکیلی دبیر علمی دومین همایش ملی معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی در نشست خبری این همایش که در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد، گفت: ما در تلاش هستیم که پژوهشگران کشور، معارف و ظرفیت‌هی معنویت اسلامی را بیاورند و بتوانیم در اختیار عامه مردم و جامعه قرار دهیم تا بتوانند معنویت را سبکی برای زندگی قرار دهند و از آن بهره ببرند.

 

وی افزود: این همایش کوشش می‌کند آنچه که به صورت پنهان و مکتوم در دل معنویت اسلامی وجود دارد، استخراج شود و در اختیار آحاد مردم قرار بگیرد.

 

وکیلی درباره محورهای همایش معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی اظهار کرد: خدا گرایی، کارکرد شریعت، جاذبه‌های معنوی، آینده انسان و جهان، راهکارهای تحول معنوی، شخصیت‌ها و معلمان معنویت، پدیده‌های فوق طبیعی و خوارق عادات، مبانی، کارکردهای فردی و جمعی از جمله محورهای ارائه محتوا در این همایش است.

 

وی با بیان اینکه مقالات برگزیده در مجله علمی- پژوهشی و مجموعه مقالات به چاپ خواهد رسید، اعلام کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ بوده و آخرین مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ است که همایش و اختتامیه آن در آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و شرکت در این همایش به سایت www.ethics.isca.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ۰۲۵۳۱۱۵۶۸۴۲ و ۰۹۹۰۰۹۸۹۰۳۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مجتبی امیرفرزانه