در پی انتصاب محسن موحدی از فرماندهان پیشکسوت لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس به عنوان مدیر بنیاد حفظ آثار سپاه، ریاست ستاد کنگره ملی شهدا و مشاور ایثارگران فرمانده سپاه استان قم جمعی از نهادها و سازمان های فرهنگی از این اقدام فرمانده سپاه تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه همزمان با ایام گرامیداشت مقام جانبازان و روز سپاه، با صدور ابلاغی محسن موحدی به عنوان مدیر بنیاد حفظ آثار سپاه، ریاست ستاد سومین کنگره ملی شهدا و  مشاور ایثارگران فرمانده سپاه استان قم منصوب گردید.

در پی این اقدام جمعی از نهادها و سازمان های فرهنگی قم از این اقدام فرمانده سپاه ستان تقدیر نموده و این انتخاب را اقدامی مناسب در هنگامه لزوم مقابله جدی با اقدامات جنـگ نـرم ِ ترکیبـی، بـا تمسّـک بـه سـاحت هنـر، فرهنـگ و رسـانه دانستند.

لازم به ذکر است محسن موحدی که در بین رزمندگان دفاع مقدس به حاج محسن شهرت دارد از فرماندهان جانباز دفاع مقدس و فعالان فرهنگی قم است که سابقه فعالیت در بنیاد شهید ،مسئولیت کمیته پیشکسوتان کنگره ملی شهدای استان قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را در کارنامه خود دارد.

نسخه ای از نامه ای که خطاب به سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه استان قم نوشته شده در پیوست خبر موجود می باشد /پایان پیام

بیانیه حمایت از انتصاب حاج محسن موحدی