[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی رئیس مرکز خدمات با حضور در استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد. رئیس مرکز خدمات در […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی رئیس مرکز خدمات با حضور در استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مرکز خدمات در این دیدار از همراهی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در برنامه‌ها و همایش‌های مختلف مرکز خدمات این استان به ویژه دیدار با معمرین قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در این استان موفقیت‌آمیز بوده است، ضمن تبریک، این موفقیت‌ها را مرهون حضور مردمی ایشان در عرصه‌های مختلف و همراهی با مردم دانست.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی به مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران و همچنین برگزاری نشست‌هایی با طلاب و دانشجویان این شهرستان به مناسبت هفته پژوهش و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: حضور ما در استان آذربایجان شرقی به دعوت آیت الله بنابی صورت گرفته است و لازم دیدیم به محضر نماینده ولی فقیه در استان برسیم و از تعامل خوب ایشان با مدیرکل مرکز خدمات استان قدردانی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه این دیدار از فعالیت‌های مرکز خدمات و دغدغه‌مند بودن این مرکز نسبت به مشکلات طلاب قدردانی کرد.

همچنین پیش از این دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با آیت الله سید محمد تقی آل هاشم از علما و معمرین استان آذربایجان شرقی دیدار و از سال‌ها تلاش تبلیغی ایشان قدردانی کرد.

گفتنی است، حضور در مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی‌عصر(عج)، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در مدرسه علمیه برادران و مراسم بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان بناب از برنامه‌های رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این شهرستان بودند. /۹۲۴/ج

[ad_2]