به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، صبای شهر قم، نامی که ایامی در بالاترین سطح فوتبال کشور مطرح و در خانه برای بیشتر تیم‌ها دردسرساز بود اما به‌یک‌باره به فراروی نابود شدن رفت. تیمی که با دو فصل گذشته در دقیقه ۹۰ تشکیل گردید و مدیریت آن […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، صبای شهر قم، نامی که ایامی در بالاترین سطح فوتبال کشور مطرح و در خانه برای بیشتر تیم‌ها دردسرساز بود اما به‌یک‌باره به فراروی نابود شدن رفت.

تیمی که با دو فصل گذشته در دقیقه ۹۰ تشکیل گردید و مدیریت آن بر عهده حسن عابدی یارانش بود که به سبب زیادی از مسائل به لیگ یک سقوط نمود.

با سقوط صبا همه طرفداران و اهالی ورزش شهر قم انتظار یک معذرت‌خواهی از سمت مسئولان باشگاه و مدیرکل ورزش شهر قم را داشتند اما هیچ‌کس ارزشی برای این مبحث قائل نشد و به زندگی و کار خود دنبال کردند.

از آنجایی‌که در لیگ دسته اول رقابت برای صعود بسیار سخت و نفس‌گیر هست، انتظار می‌رفت تیمی در حدواندازه بقا در لیگ یک تشکیل گردد تا به‌ مرور زمان بومی‌سازی آن شکل بگیرد.

در شرایطی که تیم فوتبال صبای شهر قم از ۲۸ هفته بازی تنها ۱۲ امتیاز را اکتساب کرده سقوط آن‌ها به لیگ دو مسجل شده هست و سایر بازی‌های لیگ برای آن‌ها تشریفاتی می باشد.

شنیده‌ها بیانگر از آن هست که صبای شهر قم به سبب مشکلات و نداشتن حمایت کننده در استان از رقابت‌های فصل آتی لیگ دو کشور کنار می‌رود و رسماً منحل می‌شود.

باشگاهی که روزی اسمش در لیگ برتر کشور و جام باشگاه‌های قاره آسیا طنین‌انداز می‌شد، از فصل آتی به لیگ دو کشور برود اتفاق تلخی که همه مسئولین یکدیگر را مقصر می‌دانند.

صبای شهر قم در حال ملحق شدن مورخ فوتبال کشور هست امکان دارد این تیم سال‌های آینده به جایگاه کلیدی خود برگردد اما این لکه سیاه از کارنامه مدیریت فعلی ورزش استان هیچ‌گاه پاک نخواهد گردید.