معاون سیاسی وزارت کشور گفت:مردم ما مردم با بصیرتی هستند و قمی‌ها در ادوار مختلف انتخابات مشارکت خوبی داشتند که امیدواریم حضور آنان در صحنه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری الگو و زبانزد کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه در شبکه انتخاب، روزانه دو ساعت داوطلبان می‌توانند برنامه‌های خود را برای مردم تبیین کنند و شبکه انتخاب تا قبل از آغاز رسمی تبلیغات به پخش برنامه‌هایی با محوریت ظرفیت‌های هر حوزه انتخابی می‌پردازد.

سید محمدتقی شاهچراغی ظهر چهارشنبه در حاشیه راه‌اندازی شبکه انتخاب در استانداری قم اظهار کرد: راه اندازی شبکه‌های محلی در راستای معرفی کاندیداها از جمله ابتکارات خوب رسانه ملی در جهت تبلیغات داوطلبان است.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: در کنار راه اندازی شبکه انتخاب، سایر شبکه‌های ملی و پیام رسان‌ها نیز در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات فعالیت دارند.

شاهچراغی با اشاره به حضور خوب مردم انقلابی قم در صحنه‌های مختلف انتخابات بیان کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

استاندار قم نیز در این مراسم گفت: راه اندازی شبکه انتخاب گام مهمی در راستای افزایش مشارکت مردمی و همچنین تقویت رقابت بین داوطلبان و ایجاد شور انتخاباتی است.

سید محمد آقامیری افزود: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند با استفاده از بستر شبکه انتخاب برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند.

وی ادامه داد: مردم ما مردم با بصیرتی هستند و قمی‌ها در ادوار مختلف انتخابات مشارکت خوبی داشتند که امیدواریم حضور آنان در صحنه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری الگو و زبانزد کشور باشد.