– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، حیدر تورانی در سمینار معاونین پژوهش و برنامه‌ریزی و تعلیم نیروی انسانی سراسر کشور، با اشاره به برنامه‌های سند دگرگونی بنیادین آموزش‌وپرورش گفت: برای تحقق کامل سند بنیادین که از سال ۹۲ تا ۹۷ مورد تأیید […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، حیدر تورانی در سمینار معاونین پژوهش و برنامه‌ریزی و تعلیم نیروی انسانی سراسر کشور، با اشاره به برنامه‌های سند دگرگونی بنیادین آموزش‌وپرورش گفت: برای تحقق کامل سند بنیادین که از سال ۹۲ تا ۹۷ مورد تأیید جای گرفت نیازمند افرادی باانگیزه و پرانرژی و آشنا با مفاد و آموزه‌های سند هستیم، حال که چنین مجال ارزشمندی برای خدمت فراهم‌شده با انرژی مضاعف می‌توان در مسیر پیش رو قدم‌های بزرگ و مؤثری برداشت.

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی سازمان پژوهش را با عنوان مغز متفکر آموزش‌وپرورش دانست و تصریح نمود: اجرای دقیق سند دگرگونی بنیادین نیازمند تغییر برنامه‌های آموزشی مسئولان و تعلیم کافی معلمان و حتی تغییر مطالبات والدین هست و از سال ۱۴۰۰ به بعد دیگر کتاب نو نگارش نخواهیم داشت تا مجال اجرای اقدامات بنیادی را پیدا نماییم.

قزوین| اجرای سند دگرگونی بنیادین اولویت نخست آموزش و پرورش هستآموزش و پرورش با کم بودن معلم خستین رو به رو می‌شود؛ دولت و مجلس کمک کنندسمنان| سند دگرگونی بنیادین آموزش و پرورش بر رده بندی معلمان تاکید دارد

تورانی افزود: سازمان پژوهش با رعایت ۶ مؤلفه رهبری برنامه درسی و تربیتی، مدیریت پژوهش، برنامه‌ریزی راهبردی و ضمانت کیفیت، توسعه معلمان و مراجع و مدیریت ارتباطات باید رهبری گردد چراکه برای بهبود و کیفیت کارکرد برنامه‌های سند دگرگونی نیازمند چنین رهبری اثربخشی می باشیم.

گردهمایی معاونین پژوهش و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش کشور، روسای ادارات تحقیق و پژوهش و تولید محتوی ادارات کل استان‌ها با حضور میرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون تعلیم و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش‌وپرورش استان شهر قم در تالار تعلیم خانه معلم یک شهر قم برگزار گردید.