سید مجتبی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم، ، از شروع تور قم‌گردی در شهر شهر قم اطلاع داد و گفت: این تور با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی شهر قم و سازمان فرهنگی –ورزشی شهرداری در سطح شهر شهر قم در حال برپایی هست. معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی شهر […]

سید مجتبی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم، ، از شروع تور قم‌گردی در شهر شهر قم اطلاع داد و گفت: این تور با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی شهر قم و سازمان فرهنگی –ورزشی شهرداری در سطح شهر شهر قم در حال برپایی هست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی شهر قم افزود: استان شهر قم دارای جاذبه‌های توریستی هست که بیشتر از نیمی از آن در کشور منحصربه‌فرد بوده و باید در جهت معرفی آن به گردشگران برای افزایش ماندگاری مسافر در استان شهر قم کوشش کنیم.

وی شهر قم را دارای تاریخی ۷ هزار ساله دانست و تصریح نمود: امید داریم بتوانیم این تور گردشگری را در تمام سال مدیریت کرده و در سطح شهر اجرا کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی شهر قم گفت: برای آشنایی مسافرانی که به  قم عزیمت می‌کنند در ۱۰ ایستگاه در مبادی شهر سی‌دی‌هایی به اسم اقلیم بهشت بهمراه بروشور و کتابچه به مسافران داده می‌شود تا بتوانند از این اماکن دیدن کنند.

وی تعداد بازدیدکنندگان را از اماکن تاریخی شهر قم بیشتر از ۷ هزار نفر اعلام نمود و اضافه کرد: آمار بازدیدکنندگان بیشتر از این تعداد بوده و این آمار تنها برای مکان‌های که بلیت‌فروشی داشته‌اند ثبت‌ شده هست.