عضو شورای اسلامی شهر قم به حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از ظرفیت‌های برجسته شهر قم اشاره کرد و گفت: شهر قم می‌تواند با استفاده از این ظرفیت‌ها به الگویی برای شهرهای مختلف مذهبی دنیا تبدیل شود. مهدی مقیمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم که […]

عضو شورای اسلامی شهر قم به حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از ظرفیت‌های برجسته شهر قم اشاره کرد و گفت: شهر قم می‌تواند با استفاده از این ظرفیت‌ها به الگویی برای شهرهای مختلف مذهبی دنیا تبدیل شود.

مهدی مقیمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه مظلومیت خدمتگزاران فرهنگی در سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم نیز به خوبی قابل مشاهده است، اظهار کرد: بنده به عنوان عضوی از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم که با اصحاب هنر و فرهنگ کار کرده است فردی همانند موسوی‌نژادیان کمتر دیده‌ام، چرا که این فرد با روحیه بسیجی و جهادی حرکت خود را دنبال کرد.

وی با تاکید بر اینکه موسوی‌نژادیان تنها فردی است که توانایی درآمدزایی در سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم را دارد، اضافه کرد: امیدواریم مدیرعامل جدید باید با استفاده از بسترهای ایجاد شده در این سازمان برای تقویت ظرفیت‌های فرهنگی گام‌های مطلوبی بردارد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم از زحمات مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم تقدیر کرد و گفت: امیدواریم نیروهای این مجموعه با مدیرعامل جدید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم اهداف مورد نظر را با هماهنگی و انسجام مورد نیاز دنبال کنیم.

وی به حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از ظرفیت‌های برجسته شهر قم اشاره کرد و ادامه داد: شهر قم می‌تواند با استفاده از این ظرفیت‌ها به الگویی برای شهرهای مختلف مذهبی دنیا تبدیل شود.