دبیر جشنواره فیلم مستند ۱۷ از اکران ۵۹ اثر طی هشت روز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم یاد کرد و گفت: مراسم اختتامیه با حضور مسئولان ملی و استانی در تاریخ بیستم مهرماه در تالار مرکزی شهر قم برگزار می‌شود.

به گزارش شهرکریمه به نقل از فارس ،محسن موحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به پایان کار اکران آثار این جشنواره اظهار کرد: از چهارم تا یازدهم مهرماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در تالار شهید آوینی میزبان اقشار مختلف مردم بوده‌ایم و ۵۹ فیلم را اکران و از پوستر و تیزر هشت فیلم رونمایی کردیم.

وی با بیان اینکه مخاطبان این جشنواره محدودیت سنی نداشتند، عنوان کرد: از کودکان گرفته تا پیشکسوتان همه در کنار یکدیگر در اکران آثار حضور داشتند البته که برخی از فیلم‌ها مناسب سنین بالا بوده و مخاطب نوجوان کمتری داشته و برخی از فیلم‌ها هم با موضوع و مخاطب خاص دانش‌آموز تهیه شده که مورد استقبال ویژه دانش‌آموزان نیز قرار گرفته است.

دبیر جشنواره ملی فیلم مستند ۱۷ به حضور مسئولان استانی و ملی در مراسم اکران آثار جشنواره اشاره کرد و گفت: به اذعان صاحب نظران و متخصصان حوزه مستند آثار این جشنواره با توجه به اینکه نخستین دور برگزاری آن بوده، فراتر از حد انتظار است.

وی اضافه کرد: داوری آثار جشنواره توسط چهره‌های ملی و با استفاده از ظرفیت مرکز گسترش سینما مستند، تجربی و پویانمایی انجام شده و از صاحبان آثار برگزیده در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

موحدی با اشاره به اینکه زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم مستند ۱۷ به تاخیر افتاده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره با حضور مسئولان ملی و استانی بیستم مهرماه در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود از همراهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، شهرداری قم، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فیلم‌سازان جهادی و سایر مجموعه‌‌های همراه در راستای برگزاری جشنواره تقدیر کرد.