به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، دومین فاز اردو آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان پسر به‌منظور دست یافتن به ترکیب پایانی در انتهاء هفته برگزار خواهد گردید. این در حالی هست که استان شهر قم پنج نماینده را در اردو خواهد داشت و […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، دومین فاز اردو آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان پسر به‌منظور دست یافتن به ترکیب پایانی در انتهاء هفته برگزار خواهد گردید.

این در حالی هست که استان شهر قم پنج نماینده را در اردو خواهد داشت و بنا به عقیده کارشناسان به نظر می‌رسد از این بین سه تن از آن‌ها در ترکیب پایانی قرار دریافت کنند.

اشخاص دعوت‌شده به فاز دوم اردو از بین برگزیدگان انتخابی اول، فینالیست‌های مسابقات کشوری اصفهان و سنندج، ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۷ قزاقستان و جهانی اسپانیا می باشند.

در رتبه سنی نوجوانان محمود نعمتی در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم حسین خدری در منهای ۵۷ کیلوگرم امیرحسین گل‌بهار و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم تکنیک‌های خود را در مقابل کادر فنی تیم ملی به نمایش می‌گذارند.

اما مرتضی نعمتی منهای ۵۵ کیلوگرم و سینا عبدالحسینی وزن به‌اضافه ۷۶ کیلوگرم رتبه جوانان به نمایندگی از شهر قم حاضر خواهند بود.