[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر شنبه در جلسه شورای استانی نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی و سازمان‌های مردم نهاد با دولت که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در طرح همدلی و مواسات مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با اقدامات موثر خیرین، نهادها و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر شنبه در جلسه شورای استانی نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی و سازمان‌های مردم نهاد با دولت که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در طرح همدلی و مواسات مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با اقدامات موثر خیرین، نهادها و دستگاه‌های دولتی جایگاه استان قم را که همیشه پیشگام و الگوی سایر استان‌ها بوده است به نمایش گذاشتیم.

استاندار قم با بیان اینکه بسیاری از خیرین به صورت گمنام در حال فعالیت هستند عنوان کرد: با این وجود مسئولان موظف به مستندسازی و تشویق سایرین به این اقدامات هستند.

سرمست در ادامه با اشاره به بخشنامه اخیر معاون اول رئیس جمهوری به استان‌های سراسر کشور گفت: روح این بخشنامه هماهنگی بیشتر بین نهادهای حمایتی با سازمان‌های مردم نهاد است.

وی جلسات برگزار شده در راستای افزایش مشارکت مردم در طرح‌های حمایتی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ساماندهی طرح‌های حمایتی و یکپارچه سازی آنها برای تحت پوشش قرار دادن افراد جامانده از اهمیت ویژه برخوردار است.

استاندار قم با اشاره به مناسبت‌های ماه محرم و صفر گفت: این مناسبت‌ها در شرایطی در پیش است که با شیوع کرونا مواجه هستیم؛ لذا باید توجه ما این باشد که در کنار برگزاری این برنامه‌ها، مراقبت برای کمترین آسیب و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار بگیرد.

[ad_2]