[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به خاموشی‌های اخیر گفت: از مردم و مسئولان می‌خواهیم تا زمان پشت سر گذاشتن شرایط سخت کنونی در تولید برق، صرفه‌جویی نمایند. استاندار قم خاموشی‌های بدون اعلام قبلی را غیر قابل قبول […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به خاموشی‌های اخیر گفت: از مردم و مسئولان می‌خواهیم تا زمان پشت سر گذاشتن شرایط سخت کنونی در تولید برق، صرفه‌جویی نمایند.

استاندار قم خاموشی‌های بدون اعلام قبلی را غیر قابل قبول و سبب آسیب به اقشار مختلف مردم دانست و گفت: خاموشی‌های اخیر، خارج از مدیریت استان است ولی ما خواستار مدیریت مستقل استان در این زمینه هستیم.

سرمست با اشاره به لزوم و ضرورت برنامه‌ریزی در مصرف برق، گفت: روشن شدن تکلیف مردم در این زمینه و اقناع افکار عمومی از وظایف مسئولان است.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران استان فعالین حوزه صنعت می‌بایست شیفت کاری خود را به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق تا ساعت ۱۴ تمام کنند. و فعالیت‌ها در حوزه کشاورزی نیز باید با هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری انجام شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به ضرورت عدم قطع برق بیمارستان‌ها، گفت: از معاون هماهنگی امور زائرین استانداری خواسته ایم تا مصرف برق را در مساجد و اماکن مذهبی استان را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه کاهش ساعت کاری ادارات در دستور کار نیست افزود: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را مکلف کرده ایم تا نظارت خود را در جهت صرفه‌جویی انرژی در ادارات تشدید کند و در صورت لزوم نسبت به قطع برق ادارات پر مصرف اقدام کنند.

[ad_2]