استاندار قم گفت: دستگاه‌های دولتی، اجرایی و هیئات مذهبی استان موظفند در راستای برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) در نیمه شعبان، همه ظرفیت خود را به میدان بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه له نقل از از روابط عمومی استانداری قم،  سیدمحمد آقامیری عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائران قم که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: تمامی امکانات استان جهت باشکوه برگزار شدن این مراسم جهانی پای کار بیاید و خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران به شکل مناسب صورت بگیرد.

وی افزود:‌ طبق دستور وزیر کشور به برخی وزارتخانه‌ها و استان‌های همجوار، امکانات آنان نیز جهت خدمت‌رسانی به زائران حضرت در مسجد مقدس جمکران استفاده می‌شود.

وی گفت: مدیران استان موظف هستند تا در جهت رفع نقاط ضعف مجموعه‌های تحت امر خود، در راستای خدمت به زائران، برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده و عملیاتی داشته باشند.

آقامیری با تاکید بر اهتمام جدی مسئولان استان برای تامین زیر ساخت‌های اساسی و مورد نیاز زائران، بیان کرد: مدیران تعامل، مشارکت و همکاری لازم را با مسئولین مسجد جمکران داشته باشند و کاستی‌های موجود را مرتفع کنند.

استاندار قم گفت: ‌نیروهای نظامی و انتظامی ملاحظات امنیتی را با دقت کافی مدنظر داشته باشند، خدمت‌رسانی در اولویت همه دستگاه‌ها باشد. دکتر آقامیری افزود:‌باید کوشش کنیم که جشن بزرگ نیمه‌شعبان که با حضور گسترده مردم مومن برگزار می‌شود، با کیفیت بسیار بالایی از لحاظ خدمت‌گذاری ترتیب یابد.