مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر لزوم برنامه‌محوری در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی شهرداری‌ها گفت: روابط عمومی‌ها باید مغز متفکر و مشاور مجموعه‌ها باشند و از تک روی در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در مناطق مختلف خودداری کنند. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمیدرضا عابدی خرسند در نشست هم […]

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر لزوم برنامه‌محوری در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی شهرداری‌ها گفت: روابط عمومی‌ها باید مغز متفکر و مشاور مجموعه‌ها باشند و از تک روی در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در مناطق مختلف خودداری کنند.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمیدرضا عابدی خرسند در نشست هم اندیشی مدیران و مسؤولان روابط عمومی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم، با تاکید بر اینکه فعالیت‌های روابط عمومی‌های زیرمجموعه شهرداری باید منسجم شود، اظهار کرد‌: باید همکاری‌های مشترک فی ما بین روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های شهرداری افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید به طور کامل هماهنگ و همسو با روابط عمومی شهرداری مرکز حرکت کنند، خاطرنشان کرد: برنامه‌محوری و حرکت براساس برنامه مشترک باید در اولویت فعالیت‌های روابط عمومی‌ها قرار بگیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه در بحث اطلاع‌رسانی و رسانه نیازمند فعالیت برنامه‌ریزی شده و منسجم هستیم، تصریح کرد: تک روی در عملکردهای اطلاع‌رسانی باید کاهش پیدا کند و براساس برنامه واحد عمل شود.

وی گفت: سعی داریم سطح و وزن عملکرد روابط عمومی مجموعه شهرداری را ارتقاء دهیم به نوعی که روابط عمومی‌ها مغز متفکر مجموعه باشند و برای شهرداران به عنوان مشاور عمل کنند.

عابدی خرسند با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بومی قم برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی تصریح کرد: قم استعدادهای فراوانی در زمینه‌های هنری، رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دارد که باید با بهره‌گیری از آنها فضای تبلیغاتی مناسبی در شهر ایجاد کرد.

در این نشست مدیران و مسؤولان روابط عمومی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم مسائل و مشکلات فعالیت این بخش از جمله ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها و رفع مشکل کمبود نیرو و امکانات را مطرح کردند.