یکصدونود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرقم بصورت غیر علنی و با موضوع بررسی ملاحظات ترافیکی و امنیتی محدوده مرکزی شهر و آستان مقدس حضرت معصومه(س)برگزار شد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، جلسه غیرعلنی شورا با حضورشهردارقم،معاون امنیتی سیاسی استاندار،فرماندار،نماینده آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)نمایندگان نهادهای امنیتی،نظامی و […]

یکصدونود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرقم بصورت غیر علنی و با موضوع بررسی ملاحظات ترافیکی و امنیتی محدوده مرکزی شهر و آستان مقدس حضرت معصومه(س)برگزار شد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، جلسه غیرعلنی شورا با حضورشهردارقم،معاون امنیتی سیاسی استاندار،فرماندار،نماینده آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)نمایندگان نهادهای امنیتی،نظامی و انتظامی  در حضور رئیس و نمایندگان برگزار شد.
در این جلسه که به منظور هماهنگی هرچه بیشتر مجموعه مدیریت شهری و نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی برگزار شد ضمن طرح دغدغه های مختلف بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر مدیران مختلف استان جهت حفظ امنیت زائران و مجاوران و مسافران شهرمقدس قم تاکید شد.
ولی الله بیاتی رئیس شورای شهرقم در این جلسه ضمن اشاره به تجربیات موفق و هماهنگی تمام عیار شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری در مناسبت ها و برنامه های مهم مانند مراسم نیمه شعبان با مسئولان انتظامی و امنیتی بر آمادگی شورا جهت بررسی  طرح هایی که به ارتقای سطح امنیتی و آرامش مردم می انجامد تاکید ورزید.
دکترسقائیان نژاد شهردار قم نیز در این جلسه ضمن طرح برخی دغدغه ها و مشکلات شهرداری قم که نیاز به توجه بیشتر دولت به استان قم دارد، هدف نهایی شهرداری قم را خدمت هرچه بیشتر به زائران و مردم قم دانست و همکاری کامل مدیریت شهری را جهت اجرای طرح هایی که به ارتقای هرچه بیشتر سطح امنیتی در کنار حفظ هر چه بیشتر آرامش مردم  می انجامد اعلام نمود.

احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم نیز ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان و نهادهای هوشیار نظامی،انتظامی، امنیت و آرامش روزافزون جمهوری اسلامی ایران در میان تلاطم امنیتی منطقه را مرهون اقدامات هماهنگ و منظم مسئولان این نهادها دانست و برگزاری این جلسه را نیز در راستای اجرای یک سلسه اقدامات هماهنگ مفید و ضروری دانست .
گفتنی است برخی اعضای شورای شهر نیز ضمن اعلام نقطه نظرات خود بر لزوم برگزاری جلسات مستمر و توجه هرچه بیشتر بر اجرای اقدامات مختلف امنیتی و ترافیکی به صورتی که کمترین مزاحمت را برای زائرین و مردم شریف استان قم داشته باشد تصریح کردند.