[ad_1] محمد حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه درباره آغاز رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، شهرداری فومن، ذوب روی صبای زنجان، شهرداری شهر بابک، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، خاتم اردکان، دانشگاه یزد و تیم bye آغاز می‌شود و تیم‌ها به شکل […]

[ad_1]

محمد حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه درباره آغاز رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، شهرداری فومن، ذوب روی صبای زنجان، شهرداری شهر بابک، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، خاتم اردکان، دانشگاه یزد و تیم bye آغاز می‌شود و تیم‌ها به شکل دوره‌ای به مصاف هم می‌روند.

رئیس هیئت بدمینتون قم ادامه داد: در هفته نخست این پیکارها رعد پدافند هوایی قم در سالن مرحوم فرهمند موحد قم میزبان دانشگاه یزد است. این دیدار از ساعت ۱۶ پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه آغاز می‌شود و نماینده قم در نخستین گام خود در لیگ برتر به میدان می‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه بدمینتون قم پس از یک دهه حضور در لیگ برتر بدمینتون کشور را تجربه می‌کند ادامه داد: تیم‌های مطرح و حریفان سختی در انتظار نماینده قم هستند؛ بدون شک عیار واقعی ورزشکاران ما در این رقابت‌ها مشخص می‌شود. امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج درخشان هم از اعتبار بدمینتون قم در کشور دفاع کنیم و هم ورزشکاران جدیدی را به تیم‌های ملی معرفی کنیم.

خاطرنشان می‌شود نیم فصل اول این مسابقات در ۷ هفته برگزار می‌شود و نماینده قم در سه دیدار پذیرای حریفان خواهد بود.

[ad_2]