پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه قم،راهپیمایی با حضور نمازگزاران جهت محکومیت حادثه تروریستی کرمان تا مسیر حرم مطهر صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه همزمان با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تروریست‌ها در گلزار شهدای کرمان، اقدام تروریستی انجام داده و تعداد زیادی از مردان وزنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رساندند.

این راهپیمایی از مصلا قدس تا چهارراه شهدا برگزار شد که راهپیمایان با سردادن شعارهایی خواستار پاسخ قاطع و مجازات عاملان این حادثه تروریستی شدند.

آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در واکنش به این اقدام تروریستی گفت: این حادثه نشان از ضعف و سردرگمی دشمنان کوردل و دشمان قسم‌خورده ایران دارد، مردم از ابتدای انقلاب تاکنون با این حوادث روبرو بوده‌اند و هیچ‌گاه از این حادثه‌ها احساس شکست نکردند و برخلاف میل دشمنان، در پی هر حادثه‌ای با توان و اراده بیشتر به راه خود ادامه داده‌اند.

امام‌جمعه قم ابراز داشت: ملت ما از دشمنان خود و مزدوران داعشی جز این انتظار ندارند چراکه دشمنان جهانی ما و به‌خصوص صهیونیست‌ها مردم عادی و زنان و بی‌گناه را از غزه تا کرمان به خاک و خون می‌کشند و دنیای استکبار هم حامی صهیونیست‌های خون‌خوار هستند.

وی گفت: از مسئولان انتظار داریم که به این جنایتکاران کودک کش چنان پاسخ کوبنده‌ای دهند که برای دشمنان درس عبرتی باشد، دنیای استکبار نه‌تنها از حاج قاسم بلکه از زائران مزار حاج قاسم هم هراس دارند اما بدانند که سربازان حاج قاسم بدون آنکه دچار هیجان شوند، آماده انتقام سخت از شما مزدوران هستند.