رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: اگر می خواهیم در آینده مشکلاتی مانند مشکل آسیب های اجتماعی، مسکن و انرژی نداشته باشیم، باید به نقش مهم مدارس و فضاهای آموزشی در جلوگیری از ظهور و بروز این مشکلات توجه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، حمیدرضا خان محمدی امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه حضرت خدیجه (س) منطقه پردیسان قم با تبریک هفته دولت اظهار کرد: این هم افزایی ها در مسیر افتتاح پروژه های جدید آموزشی، نشان از عزم خدمتگزاران مردم و دانش آموزان عزیز  برای تحقق آینده روشن و نویدبخش ایران قوی است.

وی با تصریح بر این که تمدن حقیقی در مدارس و فضاهای آموزشی بویژه مدارس دخترانه شکل می گیرد خاطر نشان کرد:  محور تربیت در خانواده ها، مادران و بانوان هستند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین با تقدیر از زحمات همکاران خود در نوسازی مدارس قم ادامه داد: اگر می خواهیم در آینده مشکلاتی مانند مشکل آسیب های اجتماعی، مسکن و انرژی نداشته باشیم، باید به نقش مهم مدارس و فضاهای آموزشی در جلوگیری از ظهور و بروز این مشکلات توجه کنیم.

خان محمدی با تاکید بر این که توسعه مدارس روزآمد با همه امکانات و همچنین امکان دسترسی های محلی این مدارس در دستور کار نوسازی مدارس کشور است گفت: خوشبختانه در دولت مردمی سیزدهم، شاهد رشد ۱۰۴ درصدی احداث فضاهای آموزشی نسبت به مدت مشابه دولت قبل هستیم.

وی اضافه کرد: در این مدت سه و نیم میلیون مترمربع به فضاهای آموزشی کشور افزوده شده است.

انتهای پیام/