[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی صبح پنجشنبه در دیدار محمد علی بطحائی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیق و منطقی به خصوص در آموزش و پرورش برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی مهم و ضروری است. وی با بیان اینکه تربیت کودکان و نوجوانان مسئله مهمی است که نباید از […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی صبح پنجشنبه در دیدار محمد علی بطحائی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیق و منطقی به خصوص در آموزش و پرورش برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه تربیت کودکان و نوجوانان مسئله مهمی است که نباید از آن غافل شد، افزود: متأسفانه تاکنون در زمینه کودک و نوجوان کار ویژه‌ای صورت نگرفته است و در زمینه برنامه‌ریزی برای کودکان باید از شتاب‌زدگی پرهیز شود.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: در برنامه‌سازی و برنامه‌ریزی برای تربیت کودکان نباید نگاه‌های ما صرفاً معطوف به اکنون باشد بلکه باید چشم‌انداز و افق نگاه مدیران ملی به آینده باشد.

وی با بیان اینکه در رشته‌های مختلف علمی استعدادهای بسیاری وجود دارد که متأسفانه مدیریت و جهت دهی برای به کمال رساندن این استعدادها وجود ندارد، افزود: مدیران رسانه‌ای در برنامه‌سازی از الگوهای بومی و ملی استفاده کنند.

محمد علی بطحائی نیز در این دیدار برنامه‌ها و اقدامات وزارت آموزش و پرورش را ارائه کرد.

[ad_2]