[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، در این مراسم، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مهدوی‌پور»، نماینده ولی فقیه در هند، ضمن تشکر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین‌ صالح ابراز نمود: «حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری» چهره‌ای شناخته‌شده و دارای تجربه گران‌قدر در مسئولیت‌های مختلف است که با توجه به بردباری، اخلاق و تدبیری که دارد، امیدواریم بتواند گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، در این مراسم، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مهدوی‌پور»، نماینده ولی فقیه در هند، ضمن تشکر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین‌ صالح ابراز نمود: «حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری» چهره‌ای شناخته‌شده و دارای تجربه گران‌قدر در مسئولیت‌های مختلف است که با توجه به بردباری، اخلاق و تدبیری که دارد، امیدواریم بتواند گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف المصطفی بردارد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین‌ نواب درباره نقش جامعهالمصطفی در هند و کشورهای دیگر نکاتی بیان کرد و خاطرنشان ساخت: تفکر ناب اسلامی به همت جامعهالمصطفی در جهان گسترش خواهد یافت و با وجود مشکلات، به لطف خدا جامعهالمصطفی در مسیر پیشرفت روزافزون حرکت خواهد کرد.

در ادامه، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ صالح» ضمن تشکر و قدردانی از مهمانان، به تبیین و بررسی اصول سیره نبوی(ص) پرداخت و گفت: یکی از شیوه‌های پیامبر اکرم(ص)، پایبندی به عهد و پیمان التزام و تعهد به عهد و پیمان‌ها بود. آن حضرت آن قدر به این اصل توجه داشتند که تزلزل در عهد و پیمان و میثاق را موجب تزلزل مناسبات اجتماعی، بی‌اعتمادی و هرج و مرج برمی‌شمردند.

«آقای دکتر چگینی»، سفیر ایران در هند نیز ضمن قدردانی از عملکرد حجت‌الاسلام والمسلمین صالح، نقش جامعهالمصطفی و تأثیر دانش‌آموختگان آن را در هند و اقصی نقاط جهان تبیین نمود.

شایان ذکر است «آقای دکتر ربانی»، رایزن فرهنگی ایران در هند هم آمادگی خود را برای مساعدت در زمینه‌های مختلف با جامعهالمصطفی اعلام کرد./۱۳۳۰/د۱۰۲/ب۱

[ad_2]