– خبر ها استانها – سید موسی حسینی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم، ، با اشاره به حجم مثال‌زدنی شهر قم در شعر آیینی گفت: استان شهر قم باوجود اساتید مطرح و به اسم به یکی از قطب‌های کلیدی شعر آیینی در کشور مبدل شده هست. وی با اشاره به برنامه‌های […]

– خبر ها استانها –

سید موسی حسینی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم، ، با اشاره به حجم مثال‌زدنی شهر قم در شعر آیینی گفت: استان شهر قم باوجود اساتید مطرح و به اسم به یکی از قطب‌های کلیدی شعر آیینی در کشور مبدل شده هست.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در مراسم شب‌شعر رسول مهربانی در شهر قم اضافه کرد: مراسم شب‌شعر رسول مهربانی بمناسبت میلاد فرخنده پیامبر رحمت(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته اتحاد برگزار خواهد گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شهر قم حضور شاعران مطرح و معروف اهل سنت و شیعه را در مراسم شب‌شعر رسول مهربانی را مورد توجه قرار داد و عنوان نمود: این مراسم معنوی و وحدت‌بخش با حضور و شعرخوانی شاعران معروف اهل سنت و شیعه در شهر قم برگزار می‌شود.

۱۳۰ اثر از سوی شاعران قمی به دبیرخانه کنگره شعر ۴۰ سالگی ارسال گردید

شعرواره‌های شمس تبریز منتشز شدخوزستان| محفل شعر یار مهربان در رامهرمز برگزار گردید

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر در نظر گرفته‌شده در مراسم شب‌شعر رسول مهربانی در شهر قم ابراز کرد: سخنران این مراسم وحدت‌آفرین و معنوی آیت‌الله محسن اراکی دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی هست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شهر قم گفت: مراسم شب‌شعر رسول مهربانی روز پنجشنبه هشتم آذرماه سال کنونی از ساعت ۱۸ در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شهر قم برگزار می‌شود.