مراسم شکرانه خدمت به زائرین اربعین حسینی قرارگاه مردمی اربعین استان قم شب گذشته با حضور مسئولان استانی و خادمین این قرارگاه در آستان مقدس امامزاده شاه جمال(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مراسم شکرانه خدمت به زائرین اربعین حسینی قرارگاه مردمی اربعین استان قم، شب گذشته با حضور مسئولان استانی و هزار نفر از خادمین و خانواده‌های خدام این قرارگاه در آستان مقدس امامزاده شاه جمال(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد حسن الهی» سخنران این مراسم پیرامون ارزش و جایگاه خادمی برای زائران امام حسین(ع) و اثرات بزرگداشت اربعین حسینی مطالبی را ارائه کرد.

همچنین «مهدی قربانی کرم» مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های خادمان این قرارگاه، به بیان گزارشی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این قرارگاه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین پرداخت.

تلاوت قرآن کریم توسط «محمد حیدری»، اجرای گروه سرود «جابر»، مرثیه‌سرایی «محمود ابرنجین» و غبارروبی حرم مطهر امامزاده شاه جمال(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

لازم به ذکر است قرارگاه مردمی اربعین استان قم از پنجم ماه صفر فعالیت خود را در ۳۰ موکب متشکل از بقاع متبرکه امامزادگان، مساجد و حسینیه‌ها و منازل ، آغاز کرده و تا پایان ماه صفر نیز این خدمات‌رسانی‌ها به زائران و مسافران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/