مراکز تفریحی شهر قم در ایام نوروز جهت استفاده شهروندان و مسافران فعال است؛ در این خبر تعدادی از این مراکز معرفی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، مراکز تفریحی و گردشگری شهر مقدس قم در ایام تعطیلات عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ فعال و آماده پذیرایی از شهروندان و مسافران است.

 

بوستان غدیر

مجموعه بزرگ سرزمین سرگرمی خانواده در بوستان غدیر واقع در انتهای بلوار غدیر، از جمله مراکز تفریحی است که در سال ۱۴۰۰ به همت شهرداری قم ایجاد و در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

 

شهربازی علوی

علاقه‌مندان به تفریحات هیجان‌انگیز می‌توانند از تله‌سیژ آسمان و سورتمه کوهستان بوستان علوی واقع در بلوار غدیر استفاده کنند، شهربازی این بوستان نیز با دستگاه‌ها و بازی‌های مختلف می‌تواند لحظات مفرح و شادی را برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد.

 

باغ پرندگان

مجموعه کم‌نظیر باغ پرندگان با چشم‌اندازی زیبا و دل‌نواز و وجود هزاران پرنده از گونه‌های مختلف واقع در میدان مفید، بلوار شهید آوینی نیز از دیگر مراکزی است که آمادگی پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی را دارد.

 

بیش از ۳۵۰ بوستان شهری از جمله بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین، علوی، غدیر، فدک، زائر، نجمه، امام رضا(ع)، شهید بنیادی، جوان و… نیز با محیطی زیبا برای پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی در فضایی بهاری است.

 

انتهای پیام/