عزیزالله سعادتی، دبیرهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه حراستی کل کشور در گفت‌وگو با ایکنا از قم، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن جامعه حراستی کل کشور به میزبانی شهر قم‌ برگزار خواهد گردید. وی اظهار کرد: هدف از برپایی این مسابقات توجه به ابعاد متفاوت قرآنی، التزام به مسائل قرآنی و گسترش […]

مسابقات سراسری قرآن جامعه حراستی کشور برگزار می‌شودعزیزالله سعادتی، دبیرهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه حراستی کل کشور در گفت‌وگو با ایکنا از قم، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن جامعه حراستی کل کشور به میزبانی شهر قم‌ برگزار خواهد گردید.


وی اظهار کرد: هدف از برپایی این مسابقات توجه به ابعاد متفاوت قرآنی، التزام به مسائل قرآنی و گسترش دادن فرهنگ قرآنی در جامعه حراستی هست که با توجه به نوع کار جامعه حراستی و رابطه با مردم نمادی از عهد قرآنی با جامعه هست.
دبیر جشنواره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه حراستی کل کشور در انتهاء اظهار کرد: این مسابقات در سه روز پیاپی ۱۳، ۱۴ و ۱۵ آذرماه برگزار خواهد گردید و این دوره از مسابقات مقدمه ورود برگزیدگان به مسابقات سطح بالاتر هست که درجامعه اطلاعاتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام