[ad_1] هادی شاملو تهیه کننده مستند شهر وصال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، با اشاره به هدف ساخت این برنامه مستند، اظهار داشت: خبرگزاری شهرکریمه مجموعه ای حوزوی است که توجه به موضوعات مهم نهاد حوزه های علمیه و هچنین مطالبات رهبر معظم انقلاب را رسالت خود می داند. وی ادامه […]

[ad_1]

هادی شاملو تهیه کننده مستند شهر وصال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، با اشاره به هدف ساخت این برنامه مستند، اظهار داشت: خبرگزاری شهرکریمه مجموعه ای حوزوی است که توجه به موضوعات مهم نهاد حوزه های علمیه و هچنین مطالبات رهبر معظم انقلاب را رسالت خود می داند.

وی ادامه داد: در همین راستا بعد از شهادت شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان؛ وظیفه خود دانستیم که در این موضوع ورود کنیم و سبک و منش اخلاقی آن شهید بزرگوار را برای معرفی کردن به عنوان الگو به مردم به تصویر بکشیم.

این دانش آموخته حوزه علمیه خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه از وظایف امروز رسانه ها است و رسانه دغدغه مند که تقویت انقلاب و آرمان های امام و رهبری را نصب العین خود قرار داده است، رسانه تراز انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: در نامگذاری این مستند جناس به کار رفته است که شهر وصال از سویی به معنای دیار وصال شیرازی است و به زادگاه حافظ و سعدی و وصال اشاره دارد و از سویی شهر وصال به معنای ماه رسیدن به معشوق است که معنای مورد نظر همین معنای دوم است.

شاملو در پایان درباره زمان پخش این مستند گفت: این مستند در روز پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه افق پخش و بازپخش آن در روزهای جمعه ساعت ۴:۰۰ بامداد و شنبه ساعت ۶:۳۰ بامداد خواهد بود./۹۷۹/

[ad_2]