به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان شهر قم امروز، ۹ مهرماه با حضور در حوزه علمیه خواهران با معصومه زهیری، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.در اوائل این دیدار معاون جهاددانشگاهی شهر قم با اشاره به ظرفیت‌های […]

همکاری حوزه خواهران در برپایی جشنواره مهدویت جهاد دانشگاهیبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان شهر قم امروز، ۹ مهرماه با حضور در حوزه علمیه خواهران با معصومه زهیری، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
در اوائل این دیدار معاون جهاددانشگاهی شهر قم با اشاره به ظرفیت‌های این نهاد انقلابی در عرصه‌های متفاوت علمی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و… اظهار کرد: این نهاد با توجه به اینکه رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی است، می‌تواند فعالیت‌های پیگیر و گسترده‌ای را با مراکزی چون حوزه علمیه خواهران ادامه دهد.

حسینی در ادامه به تعریف فعالیت‌های صورت گرفته در جشنواره مهدویت اظهار کرد: این جشنواره با هدف توسعه و تعمیق باورداشت به مهدویت به همت جهاددانشگاهی واحد استان شهر قم تشکیل شد و اندک اندک به یک جریان ملی تبدیل گردد.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های حوزه علمیه خواهران گفته بود: این حوزه می‌تواند با همکاری جدی در این جشنواره قسمت شگرف زنان در حرکت و انقلاب مهدوی را برای جامعه تصریح کند.
در ادامه این نشست معصومه ظهیری، معاون حوزه علمیه خواهران نیز با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات علمی و پژوهشی و اجرایی این دو نهاد اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران آمادگی کامل خود را برای همکاری در جشنواره ملی مهدویت اعلام می‌کند و آمادگی داریم که نشست‌های علمی را با حضور اساتید و نخبگان این حوزه در قالب‌های تخصصی برگزار کنیم.
وی برپایی جشنواره مهدویت را گامی مبارک در عرصه توسعه و ترویج شاخصه‌های فرهنگ انتظار در جامعه دانست و گفته بود: قطعاً زنان نقشی با اهمیت و بنیادی در این زمینه دارند و زنان طلبه وظیفه‌ای دو چندان؛ از این جهت این چنین جشنواره‌ها می‌تواند به توسعه و ترویج این نگاه در جامعه کمک کند.
انتهای پیام