مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، از مشارکت مردم این استان در پویش یلدای مهربانی به ارزش دو و نیم میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه حجت‌الاسلام محمدطه مهری در گفت‌وگویی خبری با قدردانی از خیرین برای مشارکت در همدلی با نیازمندان عنوان کرد: امسال هم مانند سال های گذشته در آستانه شب یلدا شاهد مشارکت خوب خیران در امر کمک به نیازمندان بودیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: در آستانه شب یلدا به همت خیران استان بسته‌های معیشتی شامل آجیل، میوه، گوشت و تنقلات بین خانواده‌های مددجوی کمیته امداد استان قم توزیع شد؛ این کمک‌ها با سرانه خانوارهای ۴ نفر به پایین دو میلیون ریال و برای خانوارهای ۵ نفر به بالا سه میلیون ریال بصورت نقد و یا کالا اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش بسته‌های اهدایی تاکنون ۲۵ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان قم با همکاری مراکز نیکوکاری این بسته‌ها را میان نیازمندان توزیع کرد.

مهری درباره روش‌های مشارکت مردم در این پویش تصریح کرد: خیران عزیز استان قم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* در مشارکت به مددجویان استان قم شریک باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم تاکید کرد: به همت امدادگران این نهاد مقدس، کمک‌های مردم تا عصر روز سی‌ام آذرماه به حساب نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بود، واریز شد.