[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر پنجشنبه در دیدار مدیران شهری قم با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) درباره قم گفت: امام صادق (ع)، توجه ویژه ای به شهر قم داشته‌اند و در حدیثی می‌فرمایند که قم شهر علم و تقواست و از این شهر، علم و دانش به دنیا […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر پنجشنبه در دیدار مدیران شهری قم با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) درباره قم گفت: امام صادق (ع)، توجه ویژه ای به شهر قم داشته‌اند و در حدیثی می‌فرمایند که قم شهر علم و تقواست و از این شهر، علم و دانش به دنیا منتشر می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت شهر قم از جهات مختلف گفت: قم باید در مسائل فرهنگی و اخلاقی الگو باشد و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا این شهر را به الگویی برای تمام شهرهای اسلامی تبدیل کنید.

وی با اشاره به اینکه قم در حوزه‌های مختلفی نیاز به نوسازی و توسعه دارد گفت: مدیران باید این شهر را به سطحی از پیشرفت برسانند که الگوی مردم ایران و دنیا شود.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید از خدمت به مردم خسته شوند گفت: ممکن است مدیران در مسیر آبادانی شهر، مشکلاتی روبرو شوید که مسئولان را دلسرد کند، اما نباید این‌ها موجب ناراحتی و یا کوتاهی در انجام وظیفه شود.

[ad_2]