[ad_1] امیر بیطرفان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: همراه با مصطفی نیکو حرفیان مدیرعامل باشگاه مهام پلیمر جلساتی را با دکتر قدرت الله باقری سرپرست هیئت فوتبال در خصوص حضور در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار کردیم و مصمم به حضور در این مسابقات هستیم. مدیر باشگاه مهام پلیمر قم ادامه […]

[ad_1]

امیر بیطرفان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: همراه با مصطفی نیکو حرفیان مدیرعامل باشگاه مهام پلیمر جلساتی را با دکتر قدرت الله باقری سرپرست هیئت فوتبال در خصوص حضور در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار کردیم و مصمم به حضور در این مسابقات هستیم.

مدیر باشگاه مهام پلیمر قم ادامه داد: رایزنی‌ها برای خرید یک امتیاز در لیگ دو کشور از سوی هیئت فوتبال در حال انجام است و امیدواریم این اتفاق صورت گیرد. این آمادگی از سوی باشگاه مهام پلیمر به هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اعلام شده و ما منتظر اعلام نتیجه از سوی هیئت فوتبال هستیم.

وی افزود: در صورتی که بخواهیم به موفقیت دست یابیم، باید مجموعه استان قم شامل استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال باید باشگاه مهام پلیمر را همراهی کنند.

بیطرفان همچنین درباره حضور در لیگ فوتبال امیدهای کشور گفت: بعد از یک سال موفق در این رقابت‌ها و صعود به مرحله دوم، تجربیات زیادی را به دست آوردیم و می‌خواهیم با استفاده از این تجربیات در لیگ بزرگسالان کشور حضور یابیم. بنابراین در سال جاری تیمی را در رده امید نخواهیم داشت.

[ad_2]