جمعی از فرزندان و مددجویان بهزیستی استان قم، شب گذشته به صرف افطار میهمان بیت مرجع تقلید حضرت آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، به مناسبت ماه مبارک رمضان جمعی از فرزندان و مددجویان اداره بهزیستی استان قم شب گذشته به صرف افطار، میهمان بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی شیخ جعفر سبحانی شدند.

 

در این مراسم دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن تقدیر از حمایت‌های همیشگی و ارشادات و راهنمائی‌های این مرجع تقلید، گزارشی از خدمات بهزیستی به خصوص در حوزه اجتماعی و نگهداری ایتام و فرزندان بیپسرپرست ارائه کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی سبحانی فرزند آیت‌الله العظمی سبحانی با اظهار خرسندی از حضور در کنار فرزندان بهزیستی و قدردانی از برنامه‌ها و تلاش‌های بهزیستی، خدمت به این عزیزان را دارای اجر وافر، سعادت و افتخار برای خادمین دانست و کمک و مشارکت و مساعدت به بهزیستی را از وظایف عموم مردم خصوصاً خیرین و مومنین نوع دوست برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی سبحانی خطاب به فرزندان بهزیستی گفت: به تحصیل و کسب دانش اهمیت و توجه خاص داشته باشید و در همین زمینه به روایتی از امام حسن مجتبی علیه السلام اشاره نمودند که خطاب به کودکان و نوجوانان میفرمایند شما امروزه کودکان این قوم هستید ودر آینده از بزرگان جامعه محسوب میشوید پس تا میتوانید تحصیل علم و دانش نمایید که پیشرفت و شکوفایی آینده این جامعه به توفیقات علمی شما وابسته است.

 

وی در بخش دیگیری از سخنان خود خطاب به کودکان و نوجوانان افزود: اولاً یک انسان مومن نباید امروز وفردایش مثل هم باشد بلکه برای هر روزش برنامه ای برای ارتقاء و پیشرفت داشته باشد ، دوم اینکه به مربیان تان اعتماد کنید و کوشش کنید توصیه های اخلاقی و تربیتی آنها را عملی نمایید و سوم اینکه به استعدادهای ذاتی و شخصی خود توجه ویژه داشته باشید وآن حرفه وهنری که به آن علاقه دارید مانند: خطاطی،شعر ،حفظ قرآن ،و… را در خود پرورش دهید و شکوفا نمایید.

 

در پایان این مراسم نیز فرزندان حاضر در جلسه هرکدام سوره هایی را که حفظ بودند، قرائت کرده و حجت الاسلام والمسلمین سبحانی هدایایی را تقدیم کردند.

 

انتهای پیام/