به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قم، حجت‎الاسلام احمد فرخ فال  26 اسفندماه در نشست خبری اعلام منتخبین هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه که در سالن نشست ها جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار گردید، اظهار کرد: انتخابات هشتمین مجمع نمایندگان طلاب روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفندماه در […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قم، حجت‎الاسلام احمد فرخ فال  26 اسفندماه در نشست خبری اعلام منتخبین هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه که در سالن نشست ها جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار گردید، اظهار کرد: انتخابات هشتمین مجمع نمایندگان طلاب روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفندماه در سالن اجتماعات فیضیه و پردیسان برگزار گردید.
وی اضافه کرد: در هشتمین دوره انتخابات مجمع ۶۰۰ نفر از اساتید و طلاب و فضلا برای نمایندگی ثبت اسم کردند که از این تعداد ۴۸۰ نفر از سوی هیئت نظارت مورد تایید و اولویت جای گرفتند و ۴۰ نفر از آنان انصراف دادند.
فرخ فال عنوان نمود: از ۱۴۸ حوزه انتخابیه ۱۳۷ حوزه بدون اعتراض و با تایید مسئولین و هیئت نظارت در فهرست اعلام می گردد که ۲۰۰ نفر به عنوان اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه رای آوردند.

وی تصریح نمود: ماموریت و وظیفه ها اعضای مجمع نمایندگان طلاب، رابطه بین طلاب و اعضای جامعه مدرسین و مدیریت کلان حوزه علمیه و حضور فعال در کمیسیون های تخصصی مجمع در رابطه با مدیریت کلان حوزه و پیشنهاد طرح هایی هست که مجمع عمومی مجمع نمایندگان طلاب به جامعه مدرسین و جایگاه ها حوزوی دارد.
ریاست ستاد انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه میزان آراء نسبت به دوره هفتم زیادتر بود، تصریح نمود: ۱۴۸ حوزه انتخابیه داشتیم که۴۴۰ نفر در این حوزه ها با یکدیگر به رقابت پرداختند و تدابیری برای هشتمین دوره انتخابات مجمع طلاب و فضلا اندیشیده گردید تا انتخابات به مدت دو روز برگزار گردد.

ریاست ستاد انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب اظهار کرد: بعد از شمارش رأیها باید از سوی دبیر اجرایی ستاد کار محاسبه رأیها انجام می گردید و روز ۲۴ اسفندماه این کار انجام گردید، در طول شمارش رأیها رسیدگی به اعتراض و شکایات که البته محدود بود مورد ارزیابی جای گرفت.

گفتنی هست فهرست اولیه منتخبین در سایت جامعه مدرسین و کانال تلگرامی این مجمع به نشانی https://t.me/sbemnt 
انتهای پیام