[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام مجتبی رضایی از برگزاری دوره تخصصی مشاوره با حضور ۱۲۰ نفر از قبول شدگان دوره تکمیلی مشاوره استان های مختلف کشور و فارغ‌التحصیلان ارشد رشته‌های مشاوره و روان‌شناسی علوم تربیتی در قم خبر داد. مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه اظهار داشت: این دوره […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام مجتبی رضایی از برگزاری دوره تخصصی مشاوره با حضور ۱۲۰ نفر از قبول شدگان دوره تکمیلی مشاوره استان های مختلف کشور و فارغ‌التحصیلان ارشد رشته‌های مشاوره و روان‌شناسی علوم تربیتی در قم خبر داد.

مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه اظهار داشت: این دوره تخصصی پس از پشت سر گذاشتن موفق داوطلبان در دوره های مقدماتی و تکمیلی، تست های استعدادیابی و مصاحبه های علمی و تخصصی می باشد که شهریور ماه سال جاری در شهر مقدس قم از سوی این مدیریت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره تخصصی کارگاهی، عملیاتی است که در قالب شش کارگاه؛ «درمان چند بعدی معنوی»، «تحصیلی و استعداد یابی»، «کودک و نوجوان»، «روان شناختی»، «خانواده» و «ازدواج» با حضور اساتید برجسته و ممتاز این رشته از سوم لغایت هفتم شهریور ماه برپا خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی افزود: با توجه به دوره های برگزاری شده و تست های صورت گفته از هم اکنون مشخص است که چه تعداد نفر در کدام کارگاه های تخصصی حضور خواهند داشت بطوریکه پس از گذراندن این دوره تخصصی و دریافت گواهی معتبر می توانند در استان های خود محل رجوع طلاب و روحانیون معظم بوده و منشأ اثر باشند.

مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه بیان کرد: بهره مندی از اساتید صاحب نام و گواهی پایان‌دوره از مزایای این دوره است.

وی مهلت ثبت نام را تا ۱۳ مردادماه عنوان کرد و گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه و سایت پیشخوان مرکز مدیریت حوزه های علمیه، می توانند با شماره ۰۲۵۳۷۲۵۵۸۹۰ داخلی ۵۸۴ در ساعات اداری در ارتباط باشند./۱۳۲۴/د۱۰۲/ب۱

[ad_2]