[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان استان قم که شامگاه پنج‌شنبه در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با حضور بطحائی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد از نرم افزار تلفن همراه صبحگاه مدارس رونمایی شد. بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم گفت: باید تلاش شود تا […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان استان قم که شامگاه پنج‌شنبه در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با حضور بطحائی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد از نرم افزار تلفن همراه صبحگاه مدارس رونمایی شد.

بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم گفت: باید تلاش شود تا فرهنگ قرآنی در زندگی همگان به خصوص جوانان و نوجوانان ساری و جاری شود که در این صورت احتمال بروز از هم گسیختگی نسل‌ها کاهش می‌یابد.

سرمست افزود: برگزاری مراسم قرآنی نوعی الگوسازی برای جامعه خواهد بود و باید تلاش شود این گونه مسابقات برای رده‌های مختلف دانش آموزی افزایش یابد.

حمید رضا شیخ‌الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این مراسم از شرکت ۷۰ هزار دانش‌آموز قمی در این طرح قرآن و عترت خبر داد و گفت: در استان قم همراهی خانواده‌ها با طرح‌های آموزش و پرورش ستودنی و شایسته تقدیر است.

[ad_2]