[ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، “نشست پایان سال باشگاه نویسندگان حوزوی پایگاه خبری شهرکریمه” شب گذشته با تدریس حسن طاهری، استاد عرصه رسانه و نویسندگی و با حضور نویسندگان خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، در سالن جلسات این خبرگزاری برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، “نشست پایان سال باشگاه نویسندگان حوزوی پایگاه خبری شهرکریمه” شب گذشته با تدریس حسن طاهری، استاد عرصه رسانه و نویسندگی و با حضور نویسندگان خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، در سالن جلسات این خبرگزاری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، محمدباقر خراسانی، دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی و تقی متقی، شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان حضور داشتند.

همچنین دکتر علیرضا استادیان، سردبیر خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه و حجت الاسلام علی اسفندیار، دبیر سرویس فرهنگی و اجتماعی در بخش هایی از این نشست به بیان اهداف خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه در راه اندازی باشگاه نویسندگان حوزوی پرداختند.

حجت الاسلام اسفندیار، دبیر باشگاه نویسندگان حوزوی پایگاه خبری شهرکریمه به ارائه پیشینه‌ای از این باشگاه پرداخت و در ادامه به برخی پیش شرط‌های پیشرفت گروه نویسندگان حوزوی اشاره کرد.

در ادامه، استاد طاهری به تبیین لوازم مهم نویسندگی مطبوعاتی و بررسی مهمترین محورهای یادداشت نویسی پرداخت.

وی شناخت سازوکارهای نویسندگی و تمایز بین فضای منبر و رسانه را برای طلاب نویسنده مهم و ضروری توصیف کرد.

همچنین سردبیر خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه نیز با تقدیر از نویسندگان فعال حوزوی، ادامه این مسیر نوپا را امری مهم و تعیین کننده برشمرد و به شاخصه‌های نویسندگی برتر در فضای رسانه اشاره کرد.

گفتنی‌است، در پایان نویسندگان و یادداشت‌نویسان برتر باشگاه نویسندگان پایگاه خبری شهرکریمه از سوی مدیرعامل این خبرگزاری مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

قابل ذکر است، مشروح برنامه‌های این نشست به زودی در پایگاه خبری شهرکریمه منتشر می شود./۸۷۶/پ۲۰۲/س

[ad_2]