به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، نشست «پاسخ به پرسش ها و شبهات در خصوص اجرای حکم محارب از منظر فقه و حقوق» به همت خبرگزاری شهرکریمه و با حضور آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود. این نشست دوشنبه ۲۸ آذرماه، از ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات […]

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، نشست «پاسخ به پرسش ها و شبهات در خصوص اجرای حکم محارب از منظر فقه و حقوق» به همت خبرگزاری شهرکریمه و با حضور آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود.

این نشست دوشنبه ۲۸ آذرماه، از ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات شهید دهقانی خبرگزاری شهرکریمه برگزار می شود.

طلاب، دانشجویان و علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می توانند به آدرس میدان مفید، خیابان بهشت، خبرگزاری شهرکریمه مراجعه کنند.

گفتنی است، خبرگزاری شهرکریمه با راه اندازی پرونده ویژه «نظریه پردازان آشوب» تلاش کرده تا پاسخ های عالمانه و مستدل فقهی، حقوقی و تاریخی به شبهه افکنانی بدهد که با ژست علمی برای آشوب و اغتشاش تئوری پردازی می کنند و برخورد قاطع دستگاه قضا با اغتشاشگران قمه کش، معرکه گیران فحاش، قطاع طریق، متعرضان به نوامیس مردم و ضاربان ماموران حافظ امنیت را زیر سؤال می برند.

در کنار این پرونده، خبرگزاری شهرکریمه دو نشست علمی نیز با حضور اساتید و فضلای حوزه برگزار کرده و میزگرد تخصصی روز دوشنبه ۲۸ آذرماه، سومین برنامه علمی خبرگزاری شهرکریمه خواهد بود.

نشست «پاسخ به پرسش های و شبهات در خصوص اجرای حکم محارب از منظر فقه و حقوق»

[ad_2]

منبع
[email protected]