ظهر امروز مردم قم  با برگزاری راهپیمایی، حمایت خود را از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم و انقلابی بحرین را اعلام کردند. مردم در این راهپیمایی که با حضور خیل عظیم نمازگزاران جمعه قم پس از برگزاری این نماز عبادی سیاسی برگزار شد، جنایات آل خلیفه و سرکوب علما و مردم مظلوم بحرین را […]

ظهر امروز مردم قم  با برگزاری راهپیمایی، حمایت خود را از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم و انقلابی بحرین را اعلام کردند.

مردم در این راهپیمایی که با حضور خیل عظیم نمازگزاران جمعه قم پس از برگزاری این نماز عبادی سیاسی برگزار شد، جنایات آل خلیفه و سرکوب علما و مردم مظلوم بحرین را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که به صورت همزمان در دیگر شهرهای کشور نیز برگزار شد، مردم با شعارهای مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آمریکا، هیهات مناالذله و… حمایت خود را از مردم مظلوم و انقلابی بحرین و آیت‌الله شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی اقدامات عربستان سعودی در حمایت از گروه‌های تکفیری و سکوت مجامع جهانی در برابر این اقدامات را محکوم کردند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیگر نهادهای انقلابی در اطلاعیه‌هایی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرده بودند تا پس از اقامه نماز جمعه، در راهپیمایی حمایت از مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم شرکت کنند.