[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، عصر امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از فعالان رسانه‌ای و فرهنگی، نوش اندیش در مجتمع فرهنگی نور قم در نیروگاه افتتاح شد. حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی عصر امروز در آئین افتتاح مرحله اول سرای اندیشه در مجتمع فرهنگی نور گفت: این مکان زیبا […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، عصر امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از فعالان رسانه‌ای و فرهنگی، نوش اندیش در مجتمع فرهنگی نور قم در نیروگاه افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی عصر امروز در آئین افتتاح مرحله اول سرای اندیشه در مجتمع فرهنگی نور گفت: این مکان زیبا که در منطقه نیروگاه طراحی و اجرا شده به مرور زمان محل گفتگوهای ناب در حوزه‌های مختلف فکری، اعتقادی و اندیشه‌ای قرار خواهد گرفت و محل رفت آمد فرهیختگان، دانشجویان، جوانان، دغدغه مندان و فضلا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: دلیل شکل‌گیری این مکان، ایجاد فضایی آرام بر اساس نگاه تحولی و فکر مبتنی بر تفکر امام جامعه است که بر اساس هویت جمعی و همراه امام جامعه شکل گرفته است و این نقطه آغاز، بر اساس یک افق بلند طراحی شده است.

جلال منش نیز در این مراسم گفت: نوش اندیش فضایی آرام و مناسب برای محافل فکری است و بستر تبادل اندیشه و نظر برای جونان این منطقه خواهد بود.

مدیر مجتمع فرهنگی نور با بیان اینکه در طرح جامع تحول منطقه نیروگاه برای پنج طیف سنی کودک، نوجوان، جوانان، بزرگسال و سالمندان تدوین شده است گفت: ایجاد سرای بازی‌های فکری، راه اندازی اندیشکده، سالن مطالعه تخصصی و توسعه کتابخانه مجموعه از برنامه‌های آینده می‌باشد.

وی افزود: بنای تحول در منطقه نیروگاه فقط بحث بهسازی خیابان و معماری شهری نیست، تحول اجتماعی نیاز به دو عنصر فکر و انسان دارد و مرکز خدمات اجتماعی در این مجتمع به دنبال تهیه و تأمین توسعه این دو عنصر است.

مدیر بنیاد اعتلا بیان داشت این مجموعه در اختیار بنیاد اعتلا قرار گرفته است که طرح تحول اجتماعی را بر اساس مبنای اسلامی اجرا کند و شعار ما این است که اینجا نیروگاه انقلاب اسلامی است.

طرح باغ کودک، فضای تخصصی گردشگری و قم گردی، سرای خانواده در بحث تشکیل، تحکیم و تعالی اقتصادی خانواده و برگزاری رویداد استعدادیابی از جمله برنامه‌های در این مجموعه هستند.

گفتنی است نوش اندیش مکانی است آرام جهت مطالعه و اندیشه ورزی، صرف نوشیدنی‌های گیاهی و دم نوش ها، فضایی جهت برگزاری نشست‌ها، دورهمی ها، جلسات و برنامه‌های فردی و گروهی است.

[ad_2]