سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه هزار و ۸۰۰ راننده تاکسی فعال قمی متقاضی بیمه هستند، اظهار کرد: نزدیک به هفت سال است که این کار متوقف‌شده و ما با دستگاه‌های ذی‌ربط و تأمین اجتماعی مکاتبه داشته‌ایم و پیگیر جایگزینی رانندگان بدون بیمه با افرادی که از لیست بیمه خارج‌شده‌اند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، علی نیک در خصوص مشکلات بیمه رانندگان تاکسی قم گفت: هشت هزار و ۲۰۰ راننده تاکسی فعال و پنج هزار و ۱۰۰ راننده وانت بار فعال در شهر قم در حال فعالیت هستند.

 

 

وی اعلام کرد: در حال حاضر بالغ‌بر پنج هزار نفر از این آمار بیمه‌شده‌اند و ۱۸۰۰ راننده تاکسی و دو هزار و ۴۰۰ راننده وانت‌بار نیز متقاضی بیمه داریم.

 

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه آخرین لیستی که تأمین اجتماعی از سازمان تاکسیرانی پذیرفته مربوط به سال ۹۴ بوده، افزود نزدیک به هفت سال است که این کار متوقف‌شده و ما با دستگاه‌های ذی‌ربط و تأمین اجتماعی مکاتبه داشته‌ایم و پیگیر جایگزینی رانندگان بدون بیمه با افرادی که از لیست بیمه خارج‌شده‌اند هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۴ تا کنون بیش از هزار نفر بر اثر بازنشستگی، فوت و یا ابطال پروانه از لیست تاکسیرانی خارج شده‌اند و درخواست کردیم اگر مقدور نیست همه رانندگان را بیمه کنیم، به میزان خروجی از لیست بتوانیم رانندگان جدید را بیمه کنیم.

 

انتهای پیام/