[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، همایش آمرین به معروف و ضابطین تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) عصر شنبه در سالن همایش های تیپ امام صادق(ع) برگزار شد. براساس این گزارش، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم و حجت […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، همایش آمرین به معروف و ضابطین تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) عصر شنبه در سالن همایش های تیپ امام صادق(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم و حجت الاسلام معتمد فرمانده تیپ امام صادق(ع) در این همایش به بیان نظرات خود پرداختند.

در آغاز این همایش حجت الاسلام اصفهانی با بیان این که امر به معروف فریضه ای فراموش شده است، اظهار کرد: برخی می خواهند این فریضه به فراموشی سپرده شود اما سنگ اندازی آنها راه به جایی نخواهد برد؛ امام خمینی(ره) می گویند امر به معروف و نهی از منکر دو اصلی است در اسلام که می خواهد همه چیز را اصلاح کند و به همه مأموریت داده که باید وادار کنید همه را به کارهای صحیح و جلوگیری کنید از کارهای فاسد.

ضابط امر به معروف به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در زمینه امر به معروف و نهی از منکر سخنان فراوانی بیان کرده اند چنانچه می فرمایند استکبار می خواهد در میان این ملت ایمان عمیق نباشد و آنچه که منکر است رایج کرده اند.

در ادامه حجت الاسلام معتمد با بیان این که امام خمینی حفظ نظام را اوجب واجبات می داند گفت: حفظ نظام در راستای حفظ افراد نیست بلکه حفظ نظام در راستای پیاده سازی احکام اسلام اهمیت دارد.

آیت الله سعیدی نیز تبین کرد: برخی افراد ناخواسته و از روی جوزدگی دست به کارهایی خلاف شرع می زنند اما برخی همانند آتش زیر خاکستر عمل می کنند و مسببان اصلی هستند بنابراین نباید با همه آنها به یک روش برخورد کرد./۱۳۲۴/پ۲۰۲/ب۱

[ad_2]