[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، به مناسبت بزرگداشت ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی، همایش مجازی «شیطان بزرگ بدون روتوش» دوشنبه ۱۲ آبان و به همت بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش: بزرگداشت ۱۳ آبان و صیانت از خط اصیل استکبارستیزی؛ بازخوانی ماهیت ضدآمریکایی انقلاب اسلامی؛ دوگانه […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، به مناسبت بزرگداشت ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی، همایش مجازی «شیطان بزرگ بدون روتوش» دوشنبه ۱۲ آبان و به همت بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: بزرگداشت ۱۳ آبان و صیانت از خط اصیل استکبارستیزی؛ بازخوانی ماهیت ضدآمریکایی انقلاب اسلامی؛ دوگانه خط سازش و خط مقاومت و رخنه‌های نفوذ در عصر جمهوری اسلامی از محورهای این همایش می‌باشد.

همایش مجازی «شیطان بزرگ بدون روتوش» روز دوشنبه ۱۲ آبان ساعت ۱۵ و به صورت مجازی، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحمید روحانی، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب و دکتر مظفر نامدار برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود: به منظور حفاظت از سلامت اجتماعی، مراسم به صورت مجازی در محیط اسکای روم، آپارات و اینستاگرام برگزار خواهد شد.

پیوند وبینار در آپارات:

https://www.aparat.com/Bonyadtarikh/live

پیوند در اسکای روم:

https://b2n.ir/bonyadtarikh-13aban

پیوند در اینستاگرام:

https://www.instagram.com/bonyadtarikh



[ad_2]