مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ظهور استان قم از برپایی پویش همخوانی «سرود رهبر عزیزم» در سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه حسین رضایی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ظهور استان قم در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: در دهه بصیرت و میثاق مردم با ولایت، پویش سراسری همخوانی «سرود رهبر عزیزم» با اهدای جوایز ارزنده، آغاز شده است.

وی هدف از این اقدام فرهنگی را، پر اهمیت بودن مناسبت ۹ دی و این دهه دانست و افزود: امروز وظیفه‌ی اصلی ما، داشتن روحیه‌ی انقلابی، همراه با بصیرت افزایی در جامعه است و در این مسیر باید، تمام همّت خود را به کار گیریم.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ظهور استان قم گفت: دانش آموزان مخاطبان اصلی این پویش هستند و معلمان، خانواده‌ها و عموم مردم سراسر ایران اسلامی نیز می‌توانند با شرکت و حضور خود، دانش‌آموزان را برای پیوستن به این پویش یاری کنند.

رضایی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش فرهنگی می‌توانند ویدئو خود را از همخوانی یک دقیقه از سرود، به آیدی @Admin_tf در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: به بهترین فیلم‌های ارسالی به پویش همخوانی «سرود رهبر عزیزم» جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و در کلیپ نهایی این سرود نیز اکران خواهد شد.