حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما با اشاره به آخرین وضع نماینده شهر قم در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر اهورا بهبهان به برتری آمدیم اما از کارکرد شاگردانم در این مسابقه رضایت نداریم. سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما گفت: علی‌رغم […]

حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما با اشاره به آخرین وضع نماینده شهر قم در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر اهورا بهبهان به برتری آمدیم اما از کارکرد شاگردانم در این مسابقه رضایت نداریم.

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما گفت: علی‌رغم هشدارهایی که به بازیکنان داده بودیم در نیمه نخست نمایش بدی داشتیم اما نیمه دوم شرایط خوب تر گردید و توانستیم برنده باشیم.

وی با بیان اینکه در این تیم مشکلات مالی وجود دارد عنوان کرد: زیادی از بازیکنان در فصل گذشته تنها ۵۰ درصد قرارداد خود را از تیم گرفته‌اند و باقی‌مانده مطالبات هنوز پژوهشگر نشده هست.

صبوری در مورد وضع پرداخت قرارداد در فصل جدید عنوان کرد: تاحالا تنها ۸ درصد از قرارداد تمام عاملان تیم پرداخت‌ شده که این مساله روی داعیه بازیکنان اثرگذاری دارد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما تصریح نمود: بیشتر بازیکنانمان کارمند و متأهل هستند اگر مبلغی به آن‌ها پرداخته نشود به تمام آن‌ها حق می‌دهم که نیم‌فصل ما را تنها بگذارند تاکنون هم با غیرت و بدون هیچ چشم‌داشتی بازی کرده‌اند.

گفتنی است تیم فوتسال سوهان محمد سیما در چارچوب هفته یازدهم سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در اهواز به مصاف حفاری می‌رود.