[ad_1] علی رضایی، رئیس هیات دو و میدانی استان قم در  گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اسامی ۱۰ ورزشکار برتر هر ماده رشته دو ومیدانی در سال ۱۳۹۸ گفت: در دو بخش بانوان و آقایان از سوی فدراسیون دو و میدانی در بخش ۴۰۰ متر با مانع رضا ملک پور با رکورد ۵۱ […]

[ad_1]

علی رضایی، رئیس هیات دو و میدانی استان قم در  گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اسامی ۱۰ ورزشکار برتر هر ماده رشته دو ومیدانی در سال ۱۳۹۸ گفت: در دو بخش بانوان و آقایان از سوی فدراسیون دو و میدانی در بخش ۴۰۰ متر با مانع رضا ملک پور با رکورد ۵۱ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه بعد از مهدی پیرجهان در جایگاه دوم قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پرش طول میلاد دریساوی از قم با پرش ۷ متر و ۵۸ سانتی متر در جایگاه دوم این ماده بعد از محمد قائدزاده از بوشهر ایستاد؛ گفت: محمدرضا فریدی هم از قم در بخش ۲۰۰ متر با ۲۱ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه در جایگاه چهارم این ماده قرار گرفته است.

رئیس هیات دوومیدانی استان قم در ادامه گفت: مهدی رضایی نیز با ۱۰ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه و علی قاسم بابایی با ۱۰ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه هر دو از قم به ترتیب در جایگاه ششم و دهم ماده ۱۰۰ متر قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه علی کشاورز هم با رکورد ۱۴ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه، رده‌ی هفتم ماده ۱۱۰ متر با مانع را از آن خود کرده است، گفت: در پرش با نیزه سید علی حسینی و محمد علی زابلی هردو از قم به ترتیب با پرش ۴ متر و ۴۰ سانتی متر و ۴ متر و ۲۰ سانتی متر در رده‌های پنجم و ششم هستند.

رضایی افزود: در بخش تیمی و ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی هم تیم استان با ۴۱ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان که تیرماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد توانسته جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد. در این ماده تیم فولاد مبارکه سپاهان با رکورد ۴۰ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه در مسابقات لیگ مرحله اول باشگاه‌ها در جایگاه اول قرار گرفته است.

وی  درباره رتبه بندی بانوان دو و میدانی کار گفت: در بخش بانوان هم نام زهرا رضایی در رده‌ نهم ماده هفتگانه به چشم می‌خورد.

[ad_2]