[ad_1] حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی در حاشیه بازدید از خبرگزاری شهرکریمه ضمن تقدیر از عملکرد و فعالیت های این رسانه حوزوی، اظهار کرد: حضور در خبرگزاری فعال و پر افتخار شهرکریمه باعث افتخار است. نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: خبرگزاری شهرکریمه در ابعاد و زوایای مختلف با […]

[ad_1]

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی در حاشیه بازدید از خبرگزاری شهرکریمه ضمن تقدیر از عملکرد و فعالیت های این رسانه حوزوی، اظهار کرد: حضور در خبرگزاری فعال و پر افتخار شهرکریمه باعث افتخار است.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: خبرگزاری شهرکریمه در ابعاد و زوایای مختلف با بینش و نگرش صحیح نسبت به حال، گذشته و آینده فعالیت های مناسبی داشته است و آینده درخشانی نسبت به فعالیت های این خبرگزاری انتظار می رود.

وی با بیان این که در زمینه حوزه و رسانه سخنان فراوانی مطرح شده است، گفت: خبرگزاری شهرکریمه در زمینه پرداختن به اخبار مراجع تقلید، نهادهای حوزوی و مراکز چه درون حوزه و چه مسائل مربوط به جامعه و نظام، خبرگزاری شهرکریمه نقش بسزا و ورود به هنگامی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ادامه داد: خبرگزاری شهرکریمه در پرداختن به مسائل، جنبه های مختلف را مد نظر دارد؛ رسانه با بحث هنر آمیخته است بنابراین ورود به هر موضوعی اگر با جذابیت و هنر همراه باشد برای حوزویان و غیر حوزویان می تواند بهتر و بیشتر مورد پذیرش قرار گیرد.

وی در پایان با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری شهرکریمه، دست اندرکاران و خبرنگاران این رسانه اظهار امیدواری کرد که در مسیر خدمت به حوزه های علمیه بیش از پیش موفق باشند./۱۳۲۴/ج

[ad_2]