به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیستم بارشی جدید به تدریج از سمت غرب وارد کشور می‌شود.خانم معصومه احمدی اضافه کرد: امروز در بخش‌هایی از استان اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر یعنی گیلان، مازندران و گلستان احتمال بارش‌های ضعیف و پراکنده را داریم و تا روز چهارشنبه در […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیستم بارشی جدید به تدریج از سمت غرب وارد کشور می‌شود.
خانم معصومه احمدی اضافه کرد: امروز در بخش‌هایی از استان اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر یعنی گیلان، مازندران و گلستان احتمال بارش‌های ضعیف و پراکنده را داریم و تا روز چهارشنبه در زیادتر منطقه های کشورمان جوی آرام و تقریبا پایداری را حدس می‌کنیم.
وی اظهار کرد: در منطقه های صنعتی و کلان شهر‌هایی مثل تهران، اراک، شهر قم و همین گونه اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و غبار محلی را در این منطقه های خواهیم داشت.
­­کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: از روز چهارشنبه به تدریج سامانه‌ای از سمت غرب و بخش‌های نیمه غربی کشورمان وارد می‌شود که بارش‌ها را در این منطقه های خواهیم داشت.
احمدی اظهار کرد: بارش‌ها ابتدا در استان‌هایی مثل آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و منطقه های غربی کشورمان شروع می‌شود و برای روز‌های انتهایی هفته یعنی پنجشنبه و جمعه در بیشتر منطقه های نیمه غربی کشور و حتی مرکز و جنوب کشورمان بارندگی حدس می‌شود.
وی اضافه کرد: شدت بارش‌ها را نیز در منطقه های غربی و جنوب غربی و دامنه‌های زاگرس حدس می‌کنیم.
­­کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی هست و دما در گرم‌ترین زمان به حدود ۱۷ درجه می‌رسد.