عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نسل پادشاهان کنونی عربستان به اعرابی می‌رسد که قرآن آن‌ها را بدترین کافران و منافقان توصیف کرده است چرا که عملکرد آنها بسیار شبیه اجدادشان است. شهرکریمه/آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با جمعی از بانوان طلبه کشور ترکیه که در دفتر وی انجام شد […]

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نسل پادشاهان کنونی عربستان به اعرابی می‌رسد که قرآن آن‌ها را بدترین کافران و منافقان توصیف کرده است چرا که عملکرد آنها بسیار شبیه اجدادشان است.

شهرکریمه/آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با جمعی از بانوان طلبه کشور ترکیه که در دفتر وی انجام شد گفت: اسلام دین میانه‌روی است و هم با اباحی‌گری مخالف است و هم تعصب و خشک مغزی را نفی می‌کند.

وی افزود: تروریست‌های داعش که خود را مسلمان می‌دانند اما در واقع بویی از اسلام نبرده‌اند هم تندرو و متعصب هستند و هم به شدت اهل اباحی گری در پوشش نام‌هایی همچون جهاد نکاح هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بودجه داعش از سوی عربستان تامین می‌شود خاطرنشان کرد: دولت عربستان پول نفتی که دارایی و ثروت مسلمانان است را هزینه تروریست‌های وحشی داعش می‌کند و این امر بیانگر اوج همکاری این دولت با استکبار جهانی است.

وی تاکید کرد: نظام عربستان سعودی نه بر اساس موازین عقلایی است و نه از لحاظ دینی مشروعیت دارد.

حسینی اشکوری تصریح کرد: نسل پادشاهان کنونی عربستان به اعرابی می‌رسد که قرآن آن‌ها را بدترین کافران و منافقان توصیف کرده است چرا که عملکرد آنها بسیار شبیه اجدادشان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری دولت عربستان را ارادتمند آمریکا دانست و ابراز کرد: پادشاهان و مدیران عربستان از گذشته تاکنون ارادتمند آمریکا بودند و یکی از شواهد این سخن کشتار حاجیان ایرانی است که در یک راهپیمایی مسالمت آمیز شعارهای ضد آمریکایی می‌دادند.

منبع: فارس